PROVES DEL NOSTRE COTXE
Ahir vam anar a la sala central a fer proves del nostre mòbil, ens va corre mes del que ens esperàvem, 2 metres i mig mes o menys. El cotxe pesa 117'2 g. L'energia es mecànica: amb dos fluorescent i una goma de pollastre fem un tira-xines.
EL NOSTRE MÒBIL
Objectius:
Aconseguir muntar un cotxe i que a traves de una energia recorri una distància. la nostre energia la traiem de un secador.
Materials:
Llauna
Filferro
Llaunes
Xinxetes
Paper de cuina
Cola blanca
Cinta adesiva
Superglue
Paper film
Martell
Ganivet
Secador
Construcció:
1. Primerament retallem els extrems de la llaunes per fer les rodes i els xafem amb el martell per a obtenir una forma rodona.
2. En segon lloc aplanem les restes sobrant de las llaunes per fer les portes, el sostre, el capo...
3. Desprès comencem a construir el cotxe; primer les rodes, les portes, el maleter, el capo, el sostre...
4. Una vegada el cotx muntat preparem la cola blanca ( cola+aigua ). Comencem a tallar trosets petits de cuina paper, els enganxem amb una mica de cola per tot el cotxe i hi posem una capa de cola per reforçar més. Una vegada tot cobrit ho hem de deixar secar i pintar-ho de blanc.
Conclusions
Quan teniem el mòbil fet, no ens agradava fet de llauna i no s'enganxaven les coses i les rodes no rodaven, vam decidir canviar-lo i el vam fer de cartró, i al final la energia la fem mecànica: amb una goma de pollastre i dos bolìgrafs, fes com un tiraxines.
Fotos:
presentació treball
Em fet la presentació del ferrari clásic. perquè ena a agradat a tots els membres de l'equip. esta en el clikedu en un pou on l'hem enviat. Aqui teniu les fotos mentre presentàvem el nostre mòbil:
Bugatti Veyron Vitesse Legend
Ahir vam anar a la sala central a fer proves del nostre mòbil, ens va corre mes del que ens esperàvem, 2 metres i mig mes o menys. El cotxe pesa 117'2 g. L'energia es mecànica: amb dos fluorescent i una goma de pollastre fem un tira-xines.
EL NOSTRE MÒBIL
Objectius:
Aconseguir muntar un cotxe i que a traves de una energia recorri una distància. la nostre energia la traiem de un secador.
Materials:
Llauna
Filferro
Llaunes
Xinxetes
Paper de cuina
Cola blanca
Cinta adesiva
Superglue
Paper film
Martell
Ganivet
Secador
Construcció:
1. Primerament retallem els extrems de la llaunes per fer les rodes i els xafem amb el martell per a obtenir una forma rodona.
2. En segon lloc aplanem les restes sobrant de las llaunes per fer les portes, el sostre, el capo...
3. Desprès comencem a construir el cotxe; primer les rodes, les portes, el maleter, el capo, el sostre...
4. Una vegada el cotx muntat preparem la cola blanca ( cola+aigua ). Comencem a tallar trosets petits de cuina paper, els enganxem amb una mica de cola per tot el cotxe i hi posem una capa de cola per reforçar més. Una vegada tot cobrit ho hem de deixar secar i pintar-ho de blanc.
Conclusions
Quan teniem el mòbil fet, no ens agradava fet de llauna i no s'enganxaven les coses i les rodes no rodaven, vam decidir canviar-lo i el vam fer de cartró, i al final la energia la fem mecànica: amb una goma de pollastre i dos bolìgrafs, fes com un tiraxines.
Fotos:
presentació treball
Em fet la presentació del ferrari clásic. perquè ena a agradat a tots els membres de l'equip. esta en el clikedu en un pou on l'hem enviat. Aqui teniu les fotos mentre presentàvem el nostre mòbil:
Bugatti Veyron Vitesse Legend
El Bugatti Veyron EB 16.4 és una amb
motor central de actuacions esportives , dissenyat i desenvolupat pel Grup
Volkswagen i fabricat a Molsheim, França per Bugatti Automòbils SAS
La versió Super Sport del Veyron és el
més ràpid del carrer legal de producció d'automòbils en el món, amb una
velocitat màxima de 431,072 kmh (267,856 mph). La versió original té una
velocitat màxima de 408,47 kmh (253.81 mph). Va ser nomenat Cotxe del Decenni (2000-2009) per
la BBC programa de televisió Top Gear . L'estàndard Bugatti Veyron va guanyar
Top Gear ' Millor Cotxe s Driven Tots concessió de l'any en 2005.
El 6 d'abril de 2013, Bugatti va
establir el rècord de tenir la velocitat màxima més alta de qualsevol roadster
al món amb el Veyron Grand Sport Vitesse, aconseguint en mitjana una velocitat
màxima de 408,84 kmh (254,04 mph).
Cap de disseny del Veyron va ser
Hartmut Warkuss, i l'exterior va ser dissenyat per Jozef Kaban de Volkswagen,
amb gran part de l'obra d'enginyeria que es realitzen sota la direcció del cap
d'enginyeria de Wolfgang Schreiber.
M'agrada perquè es ràpid, el model es molt maco i perquè es descapotable.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada